petak, 13. studenoga 2015.

Random Facts About Me




Kako u posljednje vrijeme nemam vremena za poslikati nove kozmetičke proizvode koje sam dobila za rođendan i kupila jer me nema doma kada mi je svjetlost najbolja, danas pišem malo o sebi. Razmišljajući o ovoj temi i što napisati, palo mi je svašta na pamet pa neke stvari želim podijeliti :) 

1. Ja sam dog person. Obožavam ih oduvijek i za svakim se okrenem na cesti. Općenito volim sve životinje, ali psi su moja ljubav.

2. Za 20 rođendan od supruga (tada dečka) dobila sam svoju prvu pitonku. Još kao klinka kad sam vidjela Dvinu Meler sa svojim kraljevskim pitonom, znala sam da ću ga i ja jednog dana imati. Kasnije smo ih imali više od 20. I bradate agame. I kameleone. I tarantule. :)

3. Najdraža boja mi je ljubičasta. 

4. Volim kardigane. Najdraža mi je jedna Zarina vestica, u kojoj pomalo izgledam kao Batman.

5. Horoskopska sam Vaga u podznaku sa Djevicom.

6. Najdraži broj mi je 6.

7. Navučena sam na Instagram i Candy Crush Sagu.

8. U petom razredu osnovne imala sam 1cm kratku kosu. Ne želim se toga prisjećati! :)

9. Imam zelene oči i pjegice.


10. Obožavam kokos, u kozmetici, u kolačima, svugdje. I svaki dan bih mogla piti coconut shake. Oh, memories.. 

11. Želim posjetiti Rusiju. <3

12. Coca-Cola je moj guilty pleasure.

13. Kavu obožavam i mogu je piti u bilo koje doba dana, čak i pred spavanje i neće mi smetati.

14. ...jer sam rođena 14. u mjesecu <3

15. Na 18. rođendan sam skočila padobranom. Nisam sigurna da bih sada isto ponovila. :)

16. Ne volim čaj i pijem ga samo kad sam bolesna.

17. Opsjednuta sam omekšivačima za rublje i uvijek ih imam nekoliko u upotrebi.

18. Ne volim kuhati, ali moram. Volim jesti. :)

19. Poludim kad netko napiše "sumljam" i "jel" umjesto "jer":

20. Imam 3 prijateljice za koje znam da na njih uvijek mogu računati. 

21. Imam 200ak lakova za nokte. A mažem trenutno samo 3 nijanse..

22. Obožavam popodnevni spavanac. :D

23. U Božićno vrijeme sam blago delirična. Ja bi da je Božić svaku nedjelju! 

24. Volim sarkazam.

25. Nedavno sam odlučila prestati planirati i pustiti da život teče svojim tokom. Do sad mi je život bio isplaniran do zadnje crtice i sve se odvijalo po planu. Do nedavno. O tome možda drugom prilikom.

 Neću nikoga nominirati za ovaj tag, može ga napraviti tko god želi.

P.S. Za sljedeći post pripremam mal odarivanje, pa stay tuned. PUSA SVIMA!


A SAD DA ČUJEM VAS! 

 

 

  

3 komentara:

  1. <3
    Još nedostaje "Obožavam kupovati nove proizvode i isprobavati ih!" Ti si osoba koja ima najviše kozmetičkih preparata (od meni poznatih ljudi), a ako nešto i nisi isprobala onda si sigurno bar pročitala sve o tome... :) To je super jer kad želim nešto kupiti znam koga mogu pitati za savjet!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridružit ću ti se pa čim uhvatim vremena tipkam post :) također dog person i vaga <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello! I would like to open cosmetology salon. Do you have an experience in this business? There are too many options in beauty salon equipment. Could you give me an advise? What companies are more reliable to buy 17 in 1 facial machine and Cavitation machine for home use?

    OdgovoriIzbriši