srijeda, 21. listopada 2015.

#TheFallFavorites Tag

Pozdrav drage moje!

Nakon više od mjesec dana, napokon pišem novi post. Izdogađalo se svašta, a najveći krivac za moje markiranje s bloga je adaptacija kupaonice. Odužila se na preko 20 dana, kuća je bila u kaosu, majstor je svaki dan dolazio, nisam znala gdje mi je glava a pogotovo ne gdje se što nalazi. Nasreću, kupaona je završena, tik nekoliko sati prije djevojačke (sjećate se najave? pisat ću i o tome!). Sad je napokon sve iza mene i mogu se posvetiti stvarima koje volim i koje me vesele. I napokon uživati u kupkama!


No krenimo s onim bitnim o čemu danas želim pisati. Čitajući blog moje najdraže Ane (klik na link) naišla sam na ovaj tag. Pročitajte Anine favorite i ako ju ne pratite, ne znam što još čekate? Divna je Anuška!

Kako je jesen oduvijek moje najdraže godišnje doba, tako i ove godine uživam. Iako volim i ljeto i zimu i proljeće, svako godišnje doba na svoj način i od svakoga pokušavam izvući maksimum ljepote i uživati, jesen je nekako za trunkicu ispred ostalih. Možda zato što mi je rođendan u jesen (spremam malo darivanje) :D


Krenimo s tagovima. 

1. Omiljena svijeća

Ja nekako u svako godišnje doba volim da mi kuća miriše na jednak miris, po svježini i čistoći. A takav osjećaj/miris mi najviše pruži Yankee Candle Clean Cotton svijeća. Miris svježe opranog rublja, čiste svježine ispuni cijelu kuću. Nedavno sam kupila nekoliko novih za isprobati ove jeseni. Uzela sam voskove za istopiti, jer su najpovoljniji a ne želim bacati novac ukoliko mi se miris ne svidi. Još nisam isprobala niti jednu Village Candle svijeću, ali nadam se uskoro odlasku u njihovu trgovinu i njuškanju svjećica.



2. Omiljen ruž 

Kako ja nisam osoba od ruževa, već na drugom tagu ću podbaciti. Ruž nosim rijetko, rijetko. Točnije, u životu sam ga nosila svega 2 puta. Zato ću s vama podijeliti moje najdraže balzame, jer tu sam "jača". 
Već duže vrijeme u stalnoj postavi moje torbice je S.Fresh Honey Kiss Me balzam za usne, a na mom noćnom ormariću Nuxe Reve de Miel. Savršen za noćnu njegu, oporavlja isušene usne doslovno preko noći. Ako mi preko dana treba jača zaštita ili su mi usne u lošem stanju, obavezno ga nanosim i ujutro. S. Fresh balzam obožavam! Lagan je i hidratantan, bez mirisa, savršen sam ili kao podloga za ruž/sjajilo.





3. Omiljeno piće

Kava. Uvijek i svugdje. Crna, jaka, s malo mlijeka i bez šećera. Mogu je piti nekoliko puta na dan, čak netom prije odlaska na spavanje i neće mi smetati. Ali najdraža mi je prva jutarnja, koju obično kuha moj muž.:)

A od neki dan imam i novu najdražu šalicu. :)
















 4. Omiljeno rumenilo

Zadnja 2 mjeseca, svakodnevno nosim isto rumenilo. Max Factor u nijansi Allure Rose. Od srednje škole nisam kupila ništa od Max Factor kozmetike i pozitivno sam se iznenadila kvalitetom ovog rumenila. Postojan, pigmentiran i prekrasan! Razmišljam o kupnji novoga za zimske dane, s manje shimmera.













5. Omiljeni odjevni predmet

Ovdje ću opet malo zaobići i pokazati vam moj najdraži šal ove jeseni. I najdraži suvenir s Tajlanda. Ručno izrađen u Long Neck selu, od žena koje ondje žive. Boje su tople, zemljane, jesenske. Šal je velik i topao, vjerujem da će me grijati i zimi. Nosim ga na sve, na baloner i na traper jaknu i u obje kombinacije je divan. 







6. Omiljena serija/film



Kako sam nedavno bila prisiljena mirovati neko vrijeme, istraživala sam što bih mogla pogledati da si skratim vrijeme. Tako sam u dan i pol odgledala treću sezonu Vraških sluškinja. Ako niste gledali, serija prati blisku skupinu sluškinja povezanu njihovim poslovima, zajedničkim borbama i melodramatičnim svemirom koji okružuje njih i njihove poslodavce. Zarazna serija, uz koju se možete opustiti i ne naprezati pretjerano moždane vijuge da bi shvatili radnju. Baš takva mi je i trebala u to vrijeme. :)
Slobodno mi u komentarima ostavite preporuke za serije i filmove, jer čeka me još mirovanja!


7. Omiljeno jesensko voće

Kesteni! Vrući, mirisni, jesenski čuvari zdravlja. I sve kestenske poslastice!
P.S. Kesteni su voćke, ako ne vjerujete meni, pitajte Wiki ;)

8. Omiljena obuća




Bijele niske starke, za sva godišnja doba. Čak i zimi ako je suho :D čak i na vjenčanju :)


To bi bilo to za ovaj put. Obećajem da sljedeći post neću natipkati za mjesec dana :D 
Pusa svima!

Nema komentara:

Objavi komentar