nedjelja, 20. rujna 2015.

Wedding Bells - My Wedding

Prije točno godinu dana bilo je moje vjenčanje. Još ne mogu vjerovati kako je brzo prošla godina i kako zapravo vrijeme leti. 

Danas na našu prvu godišnjicu braka, htjela bih s vama podijeliti poneku fotografiju iz našeg vjenčanog foto albuma.
Naše vjenčanje počeli smo pripremati u rujnu 2013. - točno godinu dana ranije. Ako mene pitate, to je i dovoljno vremena, a i nije. Imali smo sreću pa nam je sve što smo željeli (sala, dj, foto) bilo slobodno na taj datum. Ponekad se dogodi da na "popularne" datume (svibanj, lipanj) sale budu bukirane i do godinu i pol dana unaprijed. Meni osobno nije dolazio u obzir niti jedan drugi mjesec nego rujan. :)

Sad malo o detaljima. Svadbenu večeru imali smo u restoranu Pyrus. Divna voditeljica Ana je udovoljila svakoj mojoj želji, promjeni menija, dekoraciji, svemu. Zbilja nam je puno pomogla!

Fotkali su nas dečki iz HF Studija. Koliko su nam se svima svidjeli i koliko smo prezadovoljni materijalom govori i činjenica da za 3 tjedna fotkaju i moju kumicu na njenom vjenčanju, te mog brata sljedeće godine. Učinili su da nam foto session prođe bez ikakvog stresa, ispunili svaku našu želju i čekali me nekoliko mjeseci da odaberem slike za book (neodlučna sam, što mogu). Uz njih nam je dan prošao uz smijeh, a u nekim trenucima su bili toliko neprimjetni s kamerom i fotićima da uopće nisam imala osjećaj da su tu. 


Za atmosferu je bio zaslužan naš DJ Igor, šminka i frizura Beauty Centar Ritual, a buket i revere mi je radila moja divna Adrijana.

E sad ono najslađe svakoj ženi - vjenčanica! Moja vjenčanica nije bila ni približno slična onoj koju sam si zamislila kad sam krenula u potragu. Željela sam usku, čipkastu sirenu. I pronašla ju. I bila je moja savršena haljina sve dok na jednom sajmu vjenčanja nisam vidjela svoju ljepoticu. Ana Milani haljina, tek izložena, neisprobana, nenošena. Ljubav na prvi, zadnji, na svaki pogled. Otišla sam doma i neprestano mislila na nju. Sutradan sam je otišla isprobati i dok mi još nije bila do kraja zakopčana - znala sam da je to to! Kaparila sam s namjerom da je iznajmim i za par dana se vratila po nju i kupila je. Budući je bilo još 6 mjeseci do vjenčanja, nisam mogla podnijeti da je netko prije mene nosi! Haljina je bila poklon od mog brata <3

Svaka žena mašta o svom vjenčanju i zamišlja kako će biti. Moje vjenčanje je bio moj dan iz snova. Sa svim ljudima koje volim u blizini. U haljini u kojoj sam se osjećala kao princeza. S čovjekom kojeg volim i koji me čvrsto drži za ruku.

Drage moje buduće mladenke, želim vam poručiti da maksimalno uživate u tom danu, da upijate svaki sitnicu, da pjevate, plešete, volite. Taj dan se toliko dugo priprema, a prođe brzo kao treptaj oka. Ne nervirajte se oko vremenske prognoze, jer na kraju krajeva na nju ne možete utjecati. Nama je taj dan ujutro 2 puta pao pljusak sa tučom, poslijepodne se razvedrilo i bilo je predivno. Ne zamarajte se sitnicama i protokolom. Neki put neće ići sve po savršenom planu kakav vi imate u glavi. 


A vi drage moje udane frajle, podijelite s nama kakav je bio vaš dan! Pusa svima!

Ps. imam i YouTube link :*




 





3 komentara:

  1. Haljina je uistinu bila predivna ♡♡ drago mi je da ti je sve proslo u najboljem redu jer obzirom da sminkam mladenke vidim puno stresa i nervoze ali naravno i opustenih i nasmijanih zena kojima sve savrseno prolazi

    OdgovoriIzbriši
  2. Bilo je predivno! No meni najdraže od te noći - obred u crkvi! <3 <3
    Divni moji G&M :*

    OdgovoriIzbriši