srijeda, 2. rujna 2015.

Mini New In

Danas vam donosim mali pregled mog posljednjeg šopingiranja (+ Macadamia maska za kosu, ali nju sam spomenula OVDJE).
Nemam puno stvari jer većinu mjeseca nisam bila doma i nisam kupovala puno, trošila sam što sam imala sa sobom.

 Pa, krenimo.





BYPHASSE Exfoliant & Micelarna - svi su poludjeli za Byphasse stvarčicama, pa zašto ne bih i ja? :) Za početak sam uzela samo piling i micelarnu, jer ostali proizvodi još nisu stigli u moj Dm. Veselim se gelovima za tuširanje (pamuk mi je primamljiv) i losionima za tijelo. 
Isprobala sam i piling i micelarnu i zasada mogu reći da jako dobro obavljaju svoj posao. Micelarna mi još nije u stalnoj upotrebi jer trošim Garnierovu.





Bottega Verde mlijeko za kupanje & deo - mlijeko za kupanje koristim kao gel za tuširanje. Oduševljena sam! Divno miriše, miris je blag ali se lijepo zadrži na koži i ne isušuje me.
Deo ima identičan miris kao i mlijeko i trenutno je u testiranju.




Orofluido sahara oil - ovo ulje uzela sam na preporuku svoje frizerke, za dodatnu njegu moje trenutno jako suhe kose. Zasada samo mogu reći da prekrasno miriše i da se miris dosta dugo zadržava u kosi, ali mi trenutno nije dovoljno njegujuće

Palmers Cocoa buter massage cream - za prevenciju :) sklona sam strijama pa se preventivno mažem nakon svakog tuširanja.

Max Factor creme puff blush - nijansa Alluring Rose. Zašto ovo nisam otkrila ranije? Zadnjih 2 tjedna koliko ga imam svakodnevno ga koristim i sve više volim :)


Kako sam i napisala, nemam puno proizvoda :D što ste vi kupovali ovih dana? Puse!

3 komentara:

  1. Nikako da uzmem nešto od Byphassea, čitam svi nešto kupili, već naveliko isprobavaju, čini mi se kao da sam posljednja koja će to napraviti. :D
    Ali koji gel za tuširanje će sigurno biti moj i baš mi kao i tebi pamuk djeluje privlačno, zanimljivo. Nisam probala ovu kremu za strije, teško mi se odvojiti od Olival ulja jer je presavršeno. A definitivno sam više za ulja, bilo koje vrste, nego losione, mlijeka....

    elaswows.weebly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Olival ulje nisam probala još, ali nadam se hoću. Pogotovo u životnoj avanturi koja mi, nadam se, dolazi :) jesi možda pisala o ulju?

      Izbriši
  2. Volim miris pamuka, miriše mi baš nekako "čisto"! Možda jedan od najdražih gelova ikad mi je Yves Rocher - pogodi koji - pamuk :D

    OdgovoriIzbriši