nedjelja, 13. rujna 2015.

Najdraži parfemi

Danas vam donosim mali pregled moje parfemske kolekcije. Pokazat ću vam danas najdraže i najkorištenije.

 Najdraži su mi svježi parfemi, čistih nota. Kad bi Yankee Candle proizveo Clean Cotton u parfemu, prva bi bila u redu za kupnju :) 
U mojoj kolekciji ih je iz različitog cjenovnog ranga, ali sve ih volim jednako.






Taj jedan, koji je malo ispred svih je svevremenski miris, kojeg ćete često namirisati na ženama u gradu. Prepoznatljivih nota naranče, vanilije i sandalovine, za mene je ovaj parfem kraj svijeta, vladar moje mirisne police. Kad bih trebala odabrati samo jedan kojeg ću nositi do kraja života, bez treptaja bi odabrala njega. 

Armani Code classic, moj pratilac od zime 2006, a trenutno imam bočicu od 75ml. Ljubav na prvo mirisanje koje traje i danas, trošim već NeZnamKojuPoReduBočicu i vjerujem da ću ga uvijek imati (hint mužu - kad ne znaš što bi poklonio, s njim ne možeš fulat!). Miris je možda mrvicu teži, više zimski, iako ga ja znam nositi i po ljeti i ponekad se ne mogu odlučiti u kojem godišnjem dobu ga volim više. Na mojoj koži je dugotrajan, a najviše se ističe bazna nota vanilije. Kako kaže moja Anuška "Ako mene pitate, ovo je ravno snu, a postoji u stvarnosti. Neprocjenjivo, zar ne?" i u potpunosti se slažem s njom!

Sljedeći iz moje Armani ekipe je Armani Code summer, također u količini od 75 ml. Moja druga bočica i trenutno ga jako rijetko koristim jer ga već dugo nisam vidjela u ponudi. Čuvam ga :) Osnove su mu kao i kod classica, vanilija i naranča, pojačane kruškom, jasminom i ciklamom te mošusom. Nadasve svjež, citrusni, osvježavajući. Toliko da malo vuče na muški. :) Ljubav!

Zadnji iz ove grupe je Armani Code Luna, u bočici od 50ml. Imam još svega par kapljica i mislim da je vrijeme za kupnju novoga. Prozračna, lagana i mistična, Luna, savršena za ljetne dane prožeta je baznim prepoznatljivim notama svih kodnih parfema - naranča i vanilija. Magičnost ovog mirisa pronaći ćete u srednjoj noti Noćne frajle. Na mojoj koži je prilično puderast miris i prilično postojan.

Po ovome možete zaključiti koji brend parfema mi je najdraži. Ne mogu si pomoći, sve Armani parfeme koje sam pomirisala želim :)





Burberry The Beat - posjedujem u bočicama od 30 i 75 ml. Da, imam 2, iako je ova od 30 na izdisaju. Ali lakše ju je samo ubaciti u torbicu i imati pri ruci. Za ovaj parfem me veže lijepo sjećanje jer je bočica od 30 ml kupljena 2010, mojom prvom plaćom. 75 sam kupila par godina kasnije, na nekoj brutalnoj akciji. Volim ovaj parfem, iako ga u zadnje vrijeme ne nosim toliko često kao prije. Također, citrusne, svježe note, u kombinaciji sa bijelim čajem, irisom, bergamotom i kardamom. Ne prejak, dugotrajan i pun uspomena. :)

Nuxe Prodigieux Le Parfum - moja zadnja kupovina i najdraži ovo ljeto. Miris suhog ulja pretočen u bočicu senzualnog parfema. Kad bi me pitali kako miriše ljeto i sunce, u glavi bi mi bio ovaj parfem. Gornje note su mu citrusne, naranča, mandarina i bergamot, a baza (pogodite što) vanilija, kokosovo mlijeko i šljunak (?!?). Srednje note su cvjetne i čine ga ruža, magnolija i gardenija. Srećom, ruža se ne osjeti jer ne podnosim njihov miris.
Ovaj parfem ću uvijek povezivati s našim ovoljetnim putovanjem. Budi divna sjećanja :)





Zadnja skupina, ali ne i manje vrijedna i važna, je ona iz najjeftinijeg cjenovnog ranga - Zarini parfemi. Izuzetno postojani, svakodnevni i u preslatkim bočicama.

Zara Oriental - zapravo sam krenula po Fruity, ali je na blagajni bila akcija gdje su zajedno upakirani Oriental i Fruity za par kuna više. Naposlijetku sam više koristila Oriental :) kupljeni su prošle godine u ovo doba, zadnjih dana pred svadbu. Zato mi je poseban :) Oriental miriše također vanilijasto i karamelasto (kao i svi moji parfemi!), i na sreću ja u njemu uopće ne osjetim ružu iako je ona u gornjim notama uz freziju. Srednje note čine kedar i sandalovina.
Fruity, kako mu i ime kaže, je jedan veseli i svježi parfem, s gornjom notom meni obožavanog grejpfruta, srednje note ruže, i baznih nota vanilije, sandalovine i ambera. Zadnjih dana sam nanovo otkrila ovaj parfem, pa je nerijetko dio moje torbice.

Zara white je moj prvi Zarin parfem, kojeg volim ali također u zadnje vrijeme ne nosim prečesto. Toliko je drugih tu, da jednostavno neki ne dođu na red :)
sačinjen od nota frezije, magnolije, jasmina i ambera. Čudim se da i u njemu nema vanilije!

Zadnji danas je Zara Gold, za koji kažu da je kopija Paco Rabanne. Meni se baš i ne čini tako. Nosila sam ga zimi jer je malo teži. Sadrži note karamele, vanilije, jagode i mošusa. 


To bi bilo to za danas! Tražeći informacije o parfemima koje volim i koristim, naučila sam i sama nešto novo. Moj nos nije toliko profinjen da prepozna sve note :)

Koji je vaš najdraži parfem? Pusa svima!

4 komentara:

  1. Moj najdraži parfem već godinama je Angel ali po opisu mislim da će mi se jako sviđati Zara gold jer naprosto obožavam vaniliju u parfemu. Baš sam se prije neki dan sjetila kako sam kad sam bila mlađa obožavala deziće i mirise Impulse ( mislim da toga već godinama nema,ako netko zna da ima neka viče :) )od vanilije i da su me u društvu uvijek zezali da mirišem po krafnama haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaoo Impulse! Moja mama ih je znala koristiti još dok sam bila u osnovnoj školi!

      Izbriši
  2. Ono što je tebi vanilija meni je jasmin. :) Doduše, nije zastupljen u svim parfemima, ali mi je prvi pick.
    A ovako na prvu, moji favoriti: Kenzo gotovo svaki (eventualno dva me nisu oduševila), Christian Dior J'adore Le Jasmin, Noa Perle Cachaerl, BOSS Femme, Intrusion Oscar de la Renta, Bruno Banani Pure Woman, Giorgio Armani Sí, Dolce & Gabanna Light Blue Escape To Panarea, Cartier Baiser Vole, Escada Born in paradise, Sunshine Grace Philosophy i najdraži Yellow Diamond Versace. Onaj kojeg ne mogu prežaliti je Very Valentino. Uglavnom da, ta sam, kriva sam, sposobna sam potrošiti puuuuuno para na parfem. :D

    elaswows.weebly.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš jasmin i proizvode za kosu - Lush R`n`B. Čisti jasmin!! D&G Light Blue sam voljela cijelu srednju školu, sad sam ga se nekako zasitila, iako je svevremenski!

      Izbriši