petak, 11. rujna 2015.

Wedding Bells - Priprema djevojačke večeri

Prošla i ova godina su mi potpuno u znaku vjenčanja. 2014 sam provela u organizaciji vlastite svadbe (još 9 dana pa prva godišnjica - woohoo), a ove godine smo plesali na 4 svadbe. I još nas čekaju 2, a od toga jedna najbitnija ove godine. Moja kuma se udaje! I guess what? Ja sam kuma! :)

Do sada sam u životu dva puta bila kuma, oba puta preslatkoj dječici na krštenju. Kroz par dana stiže nam i moje treće kumče. :) Ovo je prvi put da sam vjenčana kuma i jako sam uzbuđena!
Odgojena sam tradicionalno, u obitelji gdje se kumstvo i sve dužnosti koje ono nosi, shvaćaju prilično ozbiljno. Mišljenja sam da ako te netko toliko voli i poštuje da ti povjeri tako bitnu ulogu u svom životu, onda moraš dati sve od sebe da tu ulogu odigraš na najbolji mogući način. 


Moja kuma je moja najbolja prijateljica, moja sestrična,  moja sestra koju nikad nisam imala. Znam da je klišej, ali ona je baš uvijek tu za mene. I isto tako ja za nju. Ona je jednostavna, opuštena, ni približno control freak mladenka kakva sam ja bila.
Sretna sam što se njen budući muž i moj muž odlično slažu, toliko da je moj izabrao njega za svog vjenčanog kuma. Šalimo se da smo baš smiješna družina, u rasponu od 1,65 do 2m, svi toliko različiti, a opet toliko isti.

Poznajemo se cijeli život, tj. ja nju poznajem cijeli svoj život jer je ona malo starija. :) Oduvijek mi je bila uzor. Kao manja redovito sam kopala po njezinoj sobi, isprobavala šminku. Sjećam se početaka mojeg šminkanja. Bilo je to baš u njenoj sobi, kada sam maskaru lijepo i obilno namazala na obrve. Hvala Bogu, sada znam na koji dio tijela ide maskara :)
Isto tako, počeci mojeg pisanja, na njenoj staroj pisaćoj mašini. Obožavala sam lupati po njoj!

Vratimo se mi na bitno. Do vjenčanja moje kume ostalo je još 29 dana, što znači samo jednu stvar - u pripremi je djevojačka večer!
Već od lipnja polako prikupljam i kupujem stvarčice za dekoraciju proslave. Zabranjeni su svi dekorativni predmeti u obliku muškog spolnog organa, što je i meni u redu jer mi se to baš i ne sviđa. Ipak smo mi starije ženske već, ozbiljnije i to (moš misliti)

Tema proslave je retro i šareno, ali bojim se da ću ja skrenuti s teme, pa će biti samo šareno. U tom tonu sam i prikupljala stvarčice. Za sada sam kupila šarene slamčice, balone, papirnate kugle.. sve će biti šareno i veselo!
Planiram pripremiti koktele, voćne sokove, smoothije. Neobična neka djevojačka! :) Za klopu ćemo imati nareske, hladne salate s tjesteninom, a tortu će raditi moja mama.

Podijelit ću danas s vama par sličica po kojima ću se voditi i pokušati dekorirati u tom stilu.










Ovo su moje ideje, a kako će to na kraju ispasti, tko zna. Vjerojatno ni približno kao na fotkama, ali dat ću sve od sebe. Ionako je na kraju najvažnija zabava  i društvo. Svi savjeti i prijedlozi su dobrodošli!

Za sljedeći post u ovoj seriji namjeravam s vama podijeliti neke fotografije s mojeg vjenčanja, a nakon toga i što i kako sam pripremila za djevojačku. Stay tuned! Pusa svima!

1 komentar:

  1. Kao da sam čitala o sebi i svojoj kumici :) Čak i to da sam ja bila luda i neurotična control-frikuša, a ona je totalna flegma. U biti se dobro nadopunjavamo hehe.. I kod nas je sve bilo šareno, veselo i nezaboravno, ne sumnjam da ćete se i vi super provesti!
    Bit će mi drago vidjeti fotkice :)

    OdgovoriIzbriši