subota, 5. rujna 2015.

HoneyMoon II.dio

Danas vam pišem o nastavku našeg putovanja Azijom, ako vam se svidio prvi dio nastavite čitati. I ovaj put vam predlažem da se zavalite u fotelju i uživate, ovaj bi mogao biti još duži post :)

Nakon 5 dana Bangkoka, noćnim busom se 9 sati vozimo do Chiang Maija, na sjeveru Tajlanda. Stižemo rano ujutro, klasika - pokušavamo se sporazumjeti rukama i nogama s lokalnim vozačima "crvenog taxija" kako da nas prebace do smještaja. Uspijevamo nekako i stižemo u presladak hotelčić. Jedva sam čekala otuširati se, jer vožnja busom je priča za sebe. Nisam baš spavala iako smo imali super sjedala i mogli smo ih spustiti skroz u ležeći položaj. Prvo smo u busu imali poplavu. Zatim sam ugledala ogromnog žohara kako hoda po prozoru i tu je svakom pokušaju spavanja bio kraj. Bolje da ostanem budna, jer nikad ne znaš koliko još žohara u busu ima.

Smještaj nam je bio 10ak minuta skuterom od centra grada. Iznajmljujemo skuter u hotelu (20kn dan) i vozimo se do grada na doručak.

U povratku doma imali smo prvih problema - pukla nam je guma. U 5 dana provedenih tamo, 2 puta smo mjenjali istu gumu i 4 puta nas je zaustavila policija. :)

Dan smo proveli vozeći se naokolo i upoznavajući grad.
Navečer smo posjetili Noćnu tržnicu, najveću u Tajlandu. Kroz cijelu ulicu protežu se štandovi sa odjećom, hranom, parfemima, suvenirima. Čime god si možete zamisliti.

Sutradan smo posjetili Zoo. Ogroman zoološki vrt gdje smo možda prvi put osjetili kako je Tajland zapravo turistička zemlja i kako će na svakom koraku oderati turista. Na ulazu naravno platiš ulaznicu, ali kada dođeš do nastambe sa pandama, plaćaš dodatno - i to skoro trostruku cifru početne ulaznice. Isto je iza akvarij -još plati.  Hranili smo žirafe, vodene konje, proveli smo cijeli dan u zoološkom.

Pogled na Chiang Mai

Sljedeći dan smo putovali u Chiang Rai, posjetiti Wat Rong Khun hram. Možda i glavni razlog zašto smo uopće željeli vidjeti sjever. Kako je Chiang Rai u blizini granice s Burmom i Laosom, posjetili smo i Golden Triangle.

Wat Rong Khun hram ili White temple je nešto nevjerojatno. Prekrasan, toliko drukčiji od svih ostalih, a opet u istom kičastom stilu. Cijeli je bijeli i kompletno prekriven milijardama komadića ogledalaca. Žao mi je što nije bilo sunčano taj dan, jer po suncu izgleda još nevjerojatnije!

Golden Triangle - tromeđa Tajlanda, Burme i Laosa

Pogled na Burmu
Isti taj dan, posjetili smo i malo selo u kojem žive žene dugih vratova (užasan je naziv, znam). Ovo je zapravo tradicija u Burmi, i ovo su Burmanke. Njihovi preci su za vrijeme Drugog svjetskog rata došli u Tajland. Svih su uzrasta, od starijih žena do djevojčica od svega par godina. Prvi prsten se stavlja po tradiciji kada je djevojčica stara 5 godina i svake godine se dodaje po jedan novi.

Zadnji dan smo posjetili farmu orhideja i leptira

Noćnim busom smo se vratili u Bangkok. Ovaj put sam spavala jer sam bila preumorna a i nisam vidjela nijednog žohara :) čeka nas 5 slobodnih sati koje trošimo na javni prijevoz do aerodroma.
Letimo malo više od sata, do Krabija. Od Krabija do Koh Lante gdje nam je smještaj, vožnja traje oko 2 sata sa mini busom.

Stižemo nakon 20ak sati putovanja. Bungalov je smješten 30ak metara od plaže, ali na toj plaži je nemoguće se kupati jer je prestjenovita. Nebi nikad rekli, dok nije oseka.

Oseka

2 dana je kiša padala kao iz kabla. 2 dana sam provela u bungalovu gledajući filmove. Treći dan napokon je zasjalo sunce i krenuli smo skuterom u istraživanje otoka i plaža.

Još jednom sam se uvjerila da nema do Jadrana. Plaže su lijepe, ali strašno prljave. Kako trenutno nije sezona, nitko ih ne čisti. More je konstantnih 30C.

Uživali smo sljedećih nekoliko dana. Svi dani su nam bili više-manje isti. Spavanje, jelo, kupanje, sunčanje. I tako ukrug.

Predzadnjeg dana putovali smo na otok Phi Phi. Samo zbog jedne plaže, zbog Maya Bay. Tko je gledao Žal, znat će za "The Beach". :) Usput smo obišli  i Monkey beach :)

Raj na zemlji, ali doslovno raj. Preporuča se doći rano ujutro, dok još nema nikoga jer je plaža puna turista. Mi nažalost nismo imali tu sreću i privilegiju uživati na praznoj plaži, jer smo na otok stigli oko  ujutro, a na Maya Bay krenuli tek oko 14. Ali, svejedno, plaža ostavlja bez teksta. Tirkizn more i bijeli pijesak.

Koh Phi Phi luka

Maya Bay

Monkey Beach

Prespavali smo jednu noć na Phi Phiju i rano ujutro krenuli - doma. U 23 dana na putu, prešli smo oko 25 000 km :). Pitaju nas ljudi da li bi se vratili na Tajland. Automatski odgovaramo da bi! Ali, onda mi padne na um da je na svijetu još toliko puno gradova i mjesta koje nismo vidjeli. Još ih toliko čeka da osvoje moje srce ;)

Bilo nam je ovo putovanje života, vjerojatno. Pustolovina za pamćenje. Sretni što se vraćamo doma (gdje nas na aerodromu čeka naš čopor - volim vas sve!), ali tužni jer ovo divno mjesto i predivne dane ostavljamo iza sebe. Nadam se uskoro novoj životnoj pustolovini, novim putovanjima.