četvrtak, 17. rujna 2015.

New In Avon

Prije nekoliko dana na svom instagram profilu objavila sam fotografiju Avon stvarčica koje sam kupila ovaj mjesec. Danas vam želim napisati par riječi o pojedinom proizvodu.


 Prvo što sam isprobala bila je nova Big & False Lash Volume maskara. Za nju Avon kaže: 
"PRVA maskara koja ti pruža efekt umjetih trepavica!
Traje cijeli dan. Bez grudica i razmazivanja. Najpoželjnija četkica - bademastog oblika jednakomjerno obavija trepavice."
 Moje trepavice su duge i rijetke, tako da uvijek biram maskare koje daju dodatan volumen. Ova maskara to zbilja i čini, a uz to se ne trusi i ne preslikava. Četkica je velika, bademastog oblika, baš kakvu volim. Zahtijeva malu dozu opreza pri nanošenju, jer zbog veličine četkice može se dogoditi da malo maskare završi i na koži oko trepavica.
Osobno uvijek stavljam dva sloja maskare, jer gotovo nikada ne nosim ruž pa volim malo dramatičniji izgled očiju. Boja je intenzivno crna.
Cijena maskare u trenutnom katalogu je 45 kn. Od srca preporučam!
Slijedeće što sam se veselila isprobati su gel za tuširanje i kupka. 
Prvi je Reflection kremasti gel za tuširanje s mirisom orhideje i maline. Kod gelova za tuširanje bitno mi je da ne isušuju kožu i da mi fino mirišu za vrijeme tuširanja. I još k tome, ovaj je ljubičasti :D
Nije mi bitno koliko dugo se miris osjeti nakon, jer se gotovo uvijek nakon tuširanja mažem losionom ili mlijekom.
Cijena ovog gela za tuširanje u trenutnom katalogu je 23kn za količinu od 500ml!
Druga je pjenasta kupka s mirisom lotusovog cvijeta i aloe vere. Nju još nisam isprobala jer još nemam kadu (uskorooo!), ali za sada mogu reći da divno miriše. Svježe i ljetno! Cijena 24kn za 500 ml!
Oduševljena sam Avonovim gelovima za tuširanje!


Zadnje što sam kupila iz ove kampanje je maska za lice s blatom i mineralima Mrtvog mora. 

Avon kaže da "Savršeno pročišćuje i detoksicira te čini kožu mekom, glatkom i čvršćom. Upija površinsku masnoću i reducira pore."
 
Moja koža je mješovita, s masnijom T zonom i izraženijim porama u tom dijelu lica. Za ovaj proizvod ne mogu reći da je wow, na mom licu ne radi neka čuda. Solidno očisti, a za smanjenje pora još ne mogu ništa tvrditi jer prekratko koristim ovaj proizvod. Svakako poslije trebam deblji sloj kreme.


Generalno volim Avon i njihove proizvode i ovih dana ću naručivati opet nešto. Što je vama najdraže i što bi mi preporučile? Pusa svima!



*Proizvodi su kupljeni vlastitim novcem.

3 komentara:

  1. Odlični proizvodi - isprobala sam sve osim maske. I ja volim njihove tuširalice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću ovaj mjesec još koju tuširalicu uzeti! :)

      Izbriši
  2. Iz Avona nekako sama rijetko kada uzmem nešto, ali mama mi zna "uvaliti" koju sitnicu pa ne mogu reći da nisam probala dosta tuširalica i trenutno sam opsjednuta sa Senses Spa linijom (Andalusian Bliss, Oriental Sanctuary i meni najdraži Indian Rituals). A od ovih pjena za kupanje volim Bijeli čaj + Jasmin i Vanilija + smokva.

    elaswows.weebly.com

    OdgovoriIzbriši